14 Ιουν 2021
0 σχόλια

Τσιτσιπάς: Στο Νο4 της παγκόσμιας κατάταξης παρά την ήττα από τον Τζόκοβιτς

 

Ο Στέφανος προηγήθηκε με 2-0 σετ, ωστόσο ο Τζόκοβιτς κατέδειξε γιατί βρίσκεται στο Νο 1 της παγκόσμιας κατάταξης, κάνοντας δικό του τον 19ο τίτλο γκραν σλαμ, αλλά μόλις τον 2ο από το Roland Garros

Στην ιστορία για το ελληνικό τένις και τον ελληνικό αθλητισμό θα μείνει η 13η Ιουνίου. 

Ο Στέφανος Τσιτσιπάς κοίταξε στα μάτια τον Νόβακ Τζόκοβιτς, στον πρώτο τελικό του σε γκραν σλαμ (Roland Garros), όμως ο Σέρβος υπεραθλητής λύγισε την αντίσταση του Ελληνα πρωταθλητή με 2-3.

Ο Στέφανος προηγήθηκε με 2-0 σετ, ωστόσο ο Τζόκοβιτς κατέδειξε γιατί βρίσκεται στο Νο 1 της παγκόσμιας κατάταξης, κάνοντας δικό του τον 19ο τίτλο γκραν σλαμ, αλλά μόλις τον 2ο από το Roland Garros.

Σήμερα, πάντως, ο Στέφανος Τσιτσιπάς θα πετύχει νέο ρεκόρ καριέρας αφού θα είναι στο Νο4 της παγκόσμιας κατάταξης και το μόνο σίγουρο είναι πως το μέλλον του ανήκει. 

Κάτι που, άλλωστε, υποστήριξε και ο Νόβακ Τζόκοβιτς στις δηλώσεις του μετά το παιχνίδι που διήρκησε περισσότερο από 4 ώρες.


 «Καταλαβαίνω πόσο δύσκολη είναι αυτή η στιγμή. Το έχω περάσει κι εγώ. Είναι από τα παιχνίδια που μπορείς να μάθεις και να βγεις καλύτερος. Είμαι σίγουρος ότι θα κερδίσεις πολλά γκραν σλαμ στην πορεία. 

Μεγάλο σεβασμό σε σένα και την ομάδα σου» τόνισε χαρακτηριστικά απευθυνόμενος προς τον Τσιτσιπά.

Στη συνέχεια, ο Νόλε αναφέρθηκε και στους Ελληνες οπαδούς που ήταν πολλοί στο κεντρικό κορτ, λέγοντας πως έχουν την αγάπη του.

«Μπορεί να μην έχω τα νιάτα του Στέφανου, αλλά πάντα βρίσκω το κίνητρο να παλεύω τα ματς. Και σε αυτό με βοηθάει η οικογένειά μου. 

Όπως είπε ο Στέφανος είναι μια προσπάθεια της ομάδας και όχι του ενός. 

Θέλω να συνεχίσω να κερδίζω τίτλους. Επαιξα δύο αξέχαστα παιχνίδια για την καριέρα μου με τον Ναδάλ και τον Στέφανο σήμερα που δεν θα το ξεχάσω ποτέ. 

Θέλω να πω και στους Ελληνες με τους οποίους έχουμε αδερφική σχέση να τους στείλω την αγάπη μου» πρόσθεσε ο Σέρβος που πολλές φορές έχει εκφράσει την λατρεία του για την Ελλάδα.


Διάβασε περισσότερα στο: www.in.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top