28 Απρ 2023
0 σχόλια

Τριανταφυλλιά Νιάρχου: Γειά σας αγαπητοί μου διαδικτυακοί φίλοι, εύχομαι χρόνια πολλά με υγεία

 

Διαβάστε  την παρακάτω ανάρτηση μου  για να ενημερωθείτε, μιας και έχουμε  την τεχνολογία με το μέρος μας, να εκφράζουμε πάντα με κόσμιο τρόπο τις απόψεις μας.

  

Και αυτό προσπαθώ πάντα όσο μπορώ και δύναμαι.  Διαβάστε  το  να προβληματιστείτε, και με  την άποψη  σας  δημοσιά ίσως μπορέσουμε  να ευαισθητοποιήσουμε  τους αρμοδίους, όχι μόνο για την παρούσα περίπτωση, αλλά για οποιαδήποτε άλλη που θα αφορά  τον τόπο μας.

Πολλές   φορές έχω δεχτεί συμβουλές, από  φίλους  μας,  και πατριώτες, όταν  εκφράζω  τις απόψεις μου  και τις διαμαρτυρίες ,  να μου λένε<<τι σε μέλλει εσένα  κοίτα το σπίτι  σου  και  την οικογένειά  σου… κλπ κλπ.> 

Βέβαια  δίνω  τις κατάλληλες απαντήσεις

Είμαι ενεργός πολίτης το πιστεύω  και  δεν ζήτησα από κανέναν   να μου στήσουν ανδριάντα  και πόσο μάλλον  οι συμπατριώτες  μου.   

Οι  εικόνες που σας παραθέτω   είναι σημερινές

Πέρασα  από το Βαρκο, από τον τόπο που διέθεσα αμέτρητες ώρες από τον προσωπικό χρόνο. 

Οι οικογενειακές μου υποχρεώσεις   πάρα πολλές.  

Με μικρά παιδιά από  Δημοτικό μέχρι το πανεπιστήμιο , με γέρους γονείς , αλλά  πάντα  εύρισκα χρόνο  και  ήμουν πιστή στο καθήκον  που μου έδειχναν  εμπιστοσύνη και με τιμούσαν   με την ψήφο  τους τα μέλη του Συλλόγου μας.  

Δε  ζητάω  από κανέναν επαίνους .Με  επαινεί η συνείδηση μου και γι αυτό κοιμάμαι πολύ ήσυχη. 

Συναισθηματικά   με έβγαλε ο δρόμος μου στο Βαρκό  και αντίκρυσα  αυτές τις Εικόνες.  

Πικράθηκα, λυπήθηκα   αλλά και αγανάκτησα πάρα πολύ.  

Το φυσικό τοπίο ετοιμάζετέ αγόγγυστα   και περιμένει  τον ανθρώπινο παράγοντα να επέμβει,   για  την καθαριότητα.   

Διαμαρτύρομαι   για τους παρακάτω λόγους, πού αφορούν   τον Δήμο   μας, το τοπικό   Συμβούλιο του χωριού μας ,το Σύλλογο μας αλλά και την εκκλησία.

Τις απόψεις μου για το  τοπίο  Καϊάφα τις έχω εκφράσει δημόσια  αρκετές φορές. 

Και μακάρι  να μπορούσαμε να πάμε  στον Καϊάφα  για Πρωτομαγιά, όπως γίνονταν παλιά. Αλλά  και εκεί  θέλει πολύ δουλειά και οργάνωση.

 Για άλλη μια φορά ενημερώνω το διαδικτυακό μας κοινό, ότι ο χώρο στο Βαρκο , είναι διαμφισβήτητα Δημοτικός, και ο Σύλλογο μας είναι κατόπιν αποφάσεώς τη Περιφέρειας Οικοδεσπότης.   

Γιατί κύριοι  το Δήμου  δεν πάτε να καθαρίστε τον χώρο, και ως Δήμος να  γιορτάσετε την πρωτομαγιά;;;  

Είναι πολύ δύσκολο….  Στο Δήμο μας  υπάρχει κάτι άλλο καλύτερο  ως χώρος μέσα σε αυτή τη ομορφιά΄ της φύσης, για να ν υποδεχτείτε  το Μάη;; 

Εκεί υπάρχει ο κατάλληλος εξοπλισμός, οι τουαλέτες  κλπ.  Γιατί   δεν συνεργάζεστε  με τον Σύλλογο  για να παρουσιάσουμε κάτι ξεχωριστό ως Δήμος….  Γιατί  αυτή η αδιαφορία,  γιατί αυτή  η εγκατάλειψη……. 

Εκεί έχει διαθέσει πολλά λεπτά το ελληνικό δημόσιο, αλλά και ιδιώτες και γενικότερα  όλος κόσμος που με τον οβολό  του   στήριζε  τις εκδηλώσεις μας..

Γιατί υπάρχει εκ μέρους  του Δήμου  αυτή η περιφρόνηση;  Τί συμφέροντα εξυπηρετείτε;;  

Οι απόψεις μου  είναι αυστηρά προσωπικές. Δεν αντιπροσωπεύω κανέναν

Δεν θέλω να ακούσω δικαιολογίες . Ότι  δεν θέλουμε  δεν κάνουμε. Απλά πράγματα, χρειάζεται μυαλό και πρωτοβουλίες.    

Σε λίγό  καιρό θα αρχίσετε να κάνετε επισκέψεις  για  τον προεκλογικό αγώνα  σας  , αυτό αφορά όλους  τους υποψηφίους,   έχω μεγάλη απορία  τι θα λέτε όλοι  σας……  ας τα  αφήσω  αυτά και βλέπουμε…  

Δεν  συνεχίζω  γιατί στεναχωριέμαι, τα συμπεράσματα τα αφήνω  στην κρίση όσων διαβάσουν την ανάρτηση  μου.










0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top